Jak rozmawiać o projektach i zbierać na ich temat użyteczny feedback
- czym jest feedback,
- czym jest krytyka designu,
- w jaki sposób zorganizować efektywną sesję zbierania feedbacku nt. projektu,
- zasad komunikacji, które wspierają odbieranie i przekazywanie wartościowych informacji na temat projektu.
Warsztat poprowadzi PAWEŁ NOWAK
Projektant systemów, Service Design Consultant. Od 2008 roku zawodowo związany z branżą IT, User Experience i projektowania usług. Od 2016 roku prowadzi kolektyw badawczo-projektoway pod marką NOWY. Wcześniej przez 8 lat zdobywał doświadczenie pracując jako główny projektant UX oraz lider zespołu User Experience w firmie Future Processing. Obecnie, wraz z zespołem, łączy różne dziedziny wiedzy i kompetencje, aby wspólnie odnajdywać adekwatne rozwiązania dla złożonych problemów współczesnego świata. Prowadzi szkolenia z zakresu projektowania usług i produktów, complexity science oraz projektowania systemów. Wykłada na kierunku User Experience Design na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Pomysłodawca i główny organizator międzynarodowej konferencji WUD Silesia. Autor newslettera „Projektowanie w złożonym świecie”.