Blender – warsztaty z modelowania i grafiki 3D z Aleksandrem Borto / 30.05.
120złZapisy zamknięte
About this course
Poznaj podstawy grafiki 3D!
Zapraszamy wszystkie osoby chcące poznać podstawy tworzenia grafiki trójwymiarowej w programie BLENDER! Jego zaletą jest uniwersalność – zapewnia on w pełni narzędzia do modelowania, animowania, symulacji, renderowania, kompozytowania i animowania, a nawet do edycji video i tworzenia interaktywnych gier. Uczestnik warsztatów otrzyma pełną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia profesjonalnej pracy w Blenderze.
Program warsztatów:
- Praca w trybie dodawania obiektów [Obiect Mode]
- Dodawanie obiektów [mech, krzywych, metaball, empty]
- Omówienie ich działania oraz różnic i zastosowań
- Poruszanie się w trybie [Obiect Mode] i poruszanie modelami
- Praca w trybie Edycji [tryb – Edit Mode]
- Omówienie poszczególnych narzędzi trybu edycji
- Tworzenie modelu w [Edit Mode]
- Praca w trybie rzeźbiarskim [Sculpting]
- Rzeźbienie modelu
- Tworzenie mapy UV – jej podział i przygotowanie
- Tworzenie i dodawanie texstur w opcji [Shading]
- Tworzenie materiałów przy pomocy [nodeów]
- Tworzenie i dodawanie kości
- Animowanie modelu
- Oświetlenie modelu
- Ustawianie kamery
- Render
Members
Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit amet mauris. Morbi accumsan ipsum velit. Nam nec tellus a odio tincidunt auctor a ornare odio. Sed non mauris vitae erat consequat auctor eu in elit.